100413 - Blev inte riktigt som planerat...

Ja som ni kunde se på förra inlägget så blev inte riktigt min kväll som jag hade planerat. Jag kom hem för drygt en timme sedan och satte igång datorn för att börja blogga. Internet ville inte riktigt komma igång som det skulle så jag fick börja mecka med det. Efter en stund blev jag irriterad på det och slog huvudet i väggen så näsan började spruta blod...

Eller, okej inte riktigt så men det lät roligare än den riktiga storyn. Aja så här var det: Internet krånglade och jag hade någonting i näsan som irriterade så jag gick och snöt mig. När jag snöt mig kom det blod blandat med snor så jag skulle bara kollan vilken näsborre som blödde och då började blodet forsa. Ner över hela min favorittröja.... och dessutom gick det igenom på min favoritt-shirt.... Har jag lärt mig nårot av detta?? HA ALDRIG PÅ DIG DINA 2 FAVORITTRÖJOR SAMTIDIGT!!!! Det tog ett tag innan blodbadet ville sluta och jag kan ova att badrummet inte var så fint när jag var klar =S
Aja när jag väl fått stopp på blodet, stoppat in en tuss papper i varje näsborre så sprang jag ner i tvättstugan för att se om det var ledigt. En granne hade tvättiden men maskinerna var tomma. Så med mina gigantiska tussar fick jag springa upp längst upp till grannen för att fråga om jag kundelåna en maskin så jag kunde tvätta tröjorna på en gång (de var dessutom vita/grå). Jag tror att jag skrämde slag på henne när hon öppnade dörren och möttes av mig utanför =) Sorry
Hon hade iaf tvättat färdigt så jag sprang hela vägen ner till källaren och kunde slänga in tröjorna i en maskin. Jag hoppas verkligen att det inte blir några fläckar på dem, men jag sköljde dem med kallt vatten direkt och gnuggade så det borde inte vara någon fara...

Sen var det bara att gå upp i lägenheten och fortsätta mecka med internetanslutningen... 45 minuter senare kom den äntligen igång och jag vet egentligen inte vad felet var. Jag drog ur varenda sladd och satte i dem igen, en vände jag på och sen kom det igång...

Nu blir det till att sitta och ta det lugnt en stund, huvudet har börjat dunka något fruktansvärt så jag behöver nog dricka lite.

Ha en trevlig kväll ni andra
Puss


Uppdatering: Jag vet inte om bilden på mig har kommit in så jag lägger upp den igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback