100412 - Sparade nästan 1000 kr...

Godmorgon på er allihopa!

Har ni sovit gott?? Jag gick och la mig vid 10-tiden igår men känner mig fortfarande riktigt trött. Jag var så mosig under gårdagen också så det blir nog rikitgt skönt att få börja jobba igen efter 3 dagar "ledigt". Jag hoppas att jag har hunnit vakna till innan eftermiddagen för då ska jag rida Martell.

Jo, jag glömde bort att berätta om mina fynd igår när jag var och shoppade... Först var vi in på Lindex och jag köpte ett shampoo och balsam för lockigt hår, halva priset så där sparade jag 100 kr.... Sen gick vi förbi Triumpf som ska lägga ner sin butik i 21:an. Först hade jag inte tänkt att köpa nåt men efter lite tittande så hittade jag 2 behåar och 5 par trosor som jag betalade 298kr för. Vet ni vad jag sparade på dessa plagg??? 805kr... Det skulle ha kostat 1103 :- egentligen.Haha ibland är det bra med utförsäljningsrea =)

Aja nu blir det frukost och dusch.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback