100412 - Mitt största vårtecken...

Jag och en kollega började prata om just det här idag när vi var ute och njöt i solen och det här är verkligen mitt absolut största vårtecken och jag såg det för första gången för två veckor sedan när jag skulle öppna på jobbet, så jag var med andra ord ute riktigt tidigt...

Är det en blomma???

Bildkälla 1, Bildkälla 2, Bildkälla 3

Är det solens strålar??


Nepp, inget av dem...



Ska jag avslöja??
Okej, mitt absoluta favoritvårtecken är när man kommer körandes tidigt en morgon och på gatan framför dig så kan du se de blöta avtrycken efter sopar-maskinen som har sopat rent gatan från vinterns grus och smuts så gatan bli härligt vårren...


www.horby.se

Är jag konstig?? Neee, jag gillar bara lite annorlunda saker...

Vilket är ert favoritvårtecken???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback