100412 - En rubrik...

Aja jag kom inte på något bättre att skriva som rubrik. Men så kan det vara ibland...

Nu har jag ställt in maten i ugnen och dofterna börjar redan sprida sig hit ut i vardagsrummet. Jag hade egentligen tänkt att göra ungsstekt falukorv och potatismos. Sen kom jag på att det skulle ta alldeles för lång tid för potatismoset att bli klart eftersom jag precis kommit innanför dörren. Så då tänkte jag göra makaroner istället. När jag sedan tittade in i kylskåpet så var vår bostongurka bara försvunnen. Jag var heelt säker på att vi köpte en stor burk för ett tag sen och det borde finnas en massa kvar... Men icke sa nicke så då fick jag tänka om. Jag hittade istället lite blåmögelost, potatis och morrötter som jag började fundera på hur jag skulle kunna få ihop med falukorven. Så det fick bli ungsstekt potatis och morrötter med ungstekt falukorv med en fyllning av blåmögelost och vanlig ost... Jag hoppas att det blir gott för annars får jag väl handla pizza istället =) Hehe

Jag var förbi Ostra och red Martell idag efter jobbet. Åhh vad han är mysig att rida. Det gick riktigt bra också så vi hoppas att det fortsätter så. Det känns som att det går framåt för var gång som jag rider och det är ju positivt =)

Det blir nog en lugn hemma kväll ikväll med lite Top model och Svenska Hollywoodfruar =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback