100411 - Härlig dag - Dåligt bloggande...

Hej på er!

Jag lovar att jag lever men idag har jag verkligen inte orkat bloga fören nu. Jag har passat på att ta vara på solen och njuta av härliga människors sällskap. Det behövdes efter pärsen igår. Jag somnade nämligen om efter att jag hade slängt in första maskinerna imorse och var så pass borta att jag inte ens märkte att sambon sprang ner dit ett par gånger utan mig. Skönt att man har honom =)
 Jag hann precis vakna till så jag hann göra mig iordning innan jag och Cic gick och mötte upp Elin för fika på Sylvias. Åh vad jag älskar det stället. Där finns verkligen allt, en massa god mat, underbara bakverk, gott kaffe i många olika varianter och härlig stämning. De är lite roliga där för eftersom jag inte tål lök så beställer jag alltid tex min toast utan rödlöken. För det mesta är de duktiga på att komma ihåg att inte lägga i rödlök i toasten men det lägger ALLTID lök i slladen... Alltså om jag inte vill ha den i mackan vill jag väl inte ha den i salladen heller, eller??? Aja tur att man inte är jättepetig =)

Idag kände jag nästan för att ha sommarskorna eftersom det var så fint väder som jag har fått av min kära svärmor, men jag fick lite bråttom imorse så jag hann inte ta bort alla lappar som fortfarande sitter kvar överallt...


Det fick bli skinnjacka, långskjorta, jeans, ljusrosa "converse" och halsduk istället.

Efter fikat blev det lite shopping på stan innan jag var tvungen att sticka hem, byta om och åka ut till päronen för middag och byte av däck på min bil. Ni fär tro vad ni vill men jag byter faktiskt mina däck helt själv. Sambon fick vara förste domkraftsskötare =) hehe Det kommer lite fler roliga bilder från dagen snart...


Snyggt va???

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback