100410 - Äntligen över...

Så var det äntligen över för denna gång =) Högskoleprovet är verkligen en riktig pärs för hjärnan. Man blir så psykiskt urpumpad att man knappt orkar röra sig efteråt... Men nu har jag kommit hem och jag ska snart gå in och kolla facit för att se hur bra/illa det har gått... Jag hoppas att jag får minst 1,3 för det var vad som behövdes förra året för att komma in på programmet som jag skulle vilja gå...

Jag var ju jättesur igår (egentligen för en struntsak) så jag hade iaf köpt en á la gratäng för att ta med mig till lunch. Jätteglada går Anna och jag till kårens matsal när det äntligen var dags för lunch medan Elin springer iväg och ska handla mat... Av någon anledning så funkar inte Annas kort just idag så vi kunde inte komma in till micron =( buhuu och min mat går verkligen inte att äta kall. Så det blev till att springa efter Elin till Subway och handla en macka till mig också hehe

Nej, nu blir det till att rätta, vi får väl se om jag verkar glad eller ledsen sen

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback