100409 - Snabbträning...

Någon som vet ett bra sätt att snabbbträna in ord och matte?? Kanske lite engenska också?? Det var nämligen de delarna som jag fick dåligt på på träningsproven. Svenskan var nästan alla rätt och tabeller/statistik var också riktigt bra. Engelskan var väl också rätt okej men inte orden och matten. De drog ner mitt resultat sjuukt mycket tyvär. Det varierar absolut beroende på vilka ord som är med, om de hamnar inom ens intresseområde som det gjorde vid ett tillfälle (också en av delarna som de sedan tog bort...).

Aja jag får väl förlita mig till turen sen när jag söker då =)

Nu blir det till att göra sig iordning och sen sticka ner på stan

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback