100408 - Helg...

Hej på er!

Har ni haft en trevlig dag?? Jag har varit ute och njutit av skolskenet. Så himla varmt och skönt. Synd bara att det började renga nu på eftermiddagen, men jag antar att vi inte kan ha sol jämnt. Då skulle vi kanske tröttna på solen =) Hehe inte jag men iaf...

Jag har iaf gått på helgledigt from idag. Imorgon har jag ju semester och jag ska börja den dagen med en skön sovmorgon och/långpromenad beroende på hur vädret tänker bli. Ibland kan det vara skönt att gå upp rätt tidigt, ut och röra på sig och sen sätta sig pch plugga. Man blir så full av liv då och energin flödar att man får så mycket mera gjort =)

Idag blir det till att ge sig iväg till stallet igen, för 3:e dagen den här veckan. Denna gång är det hopplektion så det ska bli kul. Jag älskar att hoppa även om jag är kass på att tävla i hoppning. Men träna går alltid superbra... Vi får väl se vad jag tycker om ungefär 2 timmar =)

Nu måste jag byta om och sticka iväg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback