100407 - Ny dag, nya tag...

Hej på er allihopa!

Idag är jag på mycket bättre humör, kan vara för att jag slipper tillbringa kvällen själv =) Iaf så har dte varit en mycket bra dag trots att jag gick upp tidigt. Efter jobbet stack jag iväg till stallet och red Chessire. Min lilla lugna(pigga?) pensionär som alltid jobbar på och gör det han ska. Han är verkligen världens gulligaste och jag hoppas verkligen på att han håller många år till. Han är ju trots allt 18(19?) men är ibland piggare än unghästar =)


Chessire =)

Jag hade tänkt att åka ut till Ostra-stallet och titta på när Sara red lektion på Martell också men eftersom sambon kom hem idag så åkte jag hem till honom istället. Annars blir det så få timmar med honom och man vill ju passa på när han väl är här. Att umgås med honom när han är i Stockholm är så himla knöligt (typiskt Sörmländskt ord?)...

Iaf så ska vi laga lite mat och jag måste dusch eftersom man inte luktar blomsteräng när man varit i stallet. Senare kommer Cic över hit med serranoskinka och ost för att titta på Gray´s Anatomy med mig. Ska bli mycket trevligt =) Det är så skönt att ha henne boendes så nära tycker jag. Det är så enkelt att titta över till varandra för att titta på ett tv-program och sen gå hem igen eller så. Fatta vad mysigt om vi alla tjejer bodde så här nära varandra allihopa. Då kanske vi skaulle kunna sammanköra våra scheman oftare =)


(Bara Elin som saknas...)

Nu måste jag iaf laga mat. Magen börjar skrika....

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback