100406 - Uttråååkad....

Hej på er!

Jag vet inte om det är någon som kommer ihåg när jag bara för några dagar sedan skrev om hur tråkigt jag tycker det är att ha en ensam hemmakväll utan något planerat?? En sådan kväll har jag ikväll...Jag är till och med så uttråkad att jag inte ens orkar laga mat. När sambon är hemma så har man ju sällskap. Även om han sitter och spelar och jag bloggar så har man ändå sällskap. Frö det mesta är jag ju med i spelet och letar fiender och snackar med grabbarna och så men nu är det alldeles tyst. Fan vad tråkigt det här är...

Nu är det iaf House och pastavattnet är på värmning så det känns lite bättre nu =) Fick ett gulligt meddeande från Cic som bad mig komma över till henne och titta på House så jag slapp vara ensam och ha tråkigt. Tack gumman, du är för söt =)

Inlägget kanske inte blev det roligaste idag, jag blev avbruten ett par gånger medan jag skrev det. Blev rätt irriterad över ett par saker som jag inte orkar ta här på bloggen.

Nu blir det lite mat och sen sova.

Jag lovar att det blir roligare imorgon

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback