100406 - Så mycket saker, så lite tid...

Goodmorning folks!!!

Har ni sovit gått?? Det har jag gjort och kanske lite för gott för jag vaknade inte fören vid 7... Tur att man inte börjar fören 9. Efter att sambon hade stuckit vid 04.00 så la jag mig raklång över sängen på hans kuddar och somnade om så gött =) Jag tror nog inte att det finns något som är bättre än att få sova. Vad tror ni??

Idag är det ett fullspäckat schema och egentligen borde jag vara på flera saker samtidigt.. Hehe hur tror ni att det går??? Direkt efter jobbet ska jag iväg och rida Martell och samtidigt så är det visning på en av lägenheterna som vi är intresserade av. Kan bli knepigt men eftersom jag hade bestämt med Martell och Sara först så får visningen vara. Sen är det visning på en annan lägenhet som jag måste åka på direkt efter stallet så jag får komma dit stinkandes av svett och stallukt...Men men det kanske skrämmer bort några intressenter =)

Är det någon mera än jag som har världens största godispåse kvar från helgen?? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den, det blir kanske inte jättepoppis att ta med den till jobbet. Jag kan tänka mig att alla har moffat järnet under helgen =) Aja vi får väl se...

Nu måste jag göra mig iordning

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback