100405 - Uttråkad!!!!

Hej på er!

Jag är fruktansvärt uttråkad och vill verkligen hitta på något. Jag är inte jättepigg och det är inte sambon heller så han vill inte hitta på så mycket och det ska jag kanske inte göra heller... Men det börjar bli tråkigt att bara sitta hemma. Fan vad jag är dålig på att ta det lugnt hehe. När man har det som mest så önskar man alltid att man fick en lugn stund. När man väl har lugna stunder då börjar det krypa i kroppen på mig och jag bara måste ha någonting att göra... Så himla typiskt =)

Aja nu sitter jag iaf här och är hungrig och uttråkad och hoppas att det bara kan flya förbi en liten fågel med en massa god mat och en bra film eller spel så min kväll blir räddad. Någon som har något tips??? Jag orkar inte laga nåt själv, jag är absolut inte sugen på det som finns i närheten (pizza, kebab, thaimat), så vad ska man då hitta på?????HJÄLP MIG!!!!!!!



Mmmums vad gott....



Hahahaha min sambo påminde just mig om att vi hade bestämt med Jocke att sticka till Papas Tapas och äta...De brukar spela ihop med en av ägarna till stället.... Hehehe minnet är bra men kort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback