100405 - Äkta aprilväder...

Hej på er!

Idag blev det en låång sovmorgon och det behövdes kan jag lova. Jag har inte hostat så mycket under natten tack vare cocillianan (stark hostmedicin) men jag var tvungen att sova på soffan till en början så sambon kunde hålla lite koll på mig. Tydligen får man inte blanda Cocillianan med alkohol för det kan ge andningsbesvär och jga hade druckit en liten kaffe-bailey´s hos päronen. Det skulle inte vara någon fara eftersom det hade gått många timmar imellan men för säkerhetsskull så höll han extra koll på mig medan han spelade. SÅ jag fick mig a good nights sleep =) Mycket trevligt, fast jag har haft så sjuka drömmar bara.
Vi vaknade iaf vid 10-tiden och drog oss ett bra tag i sängen innan vi gick upp och Jocke kom över och åt lite frukost. Nu tittar vi på vår favoritserie, Band of Brothers och både jag och sambon längtar tills the Pacific ska börja sändas. Det är uppföljaren på BoB och utspelar sig under andra världskriget i Japan. Den lär vara grym!!!!


Bildkälla

När vi kom upp blev vi båda rätt deppade när vi tittade ut genom fönstret och såg snön som yrde utanför. Snacka om äkta aprilväder... Alltid lika överraskande och nedslående tyvärr. Man vet att det alltid kommer men det känns alltid lika illa när det väl gör det =( Aja det gjorde iaf att vi ställde in planerna på att mecka och byta däck på Saaben. Det är inget kul att göra UTE i sånt här väder... Så det får vänta till nästa helg.

Nu blir det mera slappa i soffan, hosta lungorna av mig och knapra lite godis =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback