100404 - Tvättning...

Gomorgon på er!

Är ni vakna än?? Själv har jag varit vaken över två timmar för det måste ju tvättas idag igen. För en gångs skull gick det ganske lätt att ta sig upp imorse, trots att det blev sent igår... Att hostan har blivit värre igen gör att dte blir ännu lättare att komma upp. Det är lättare att andas om man sitter upp än om man ligger ner.

Jag har suttit och kollat bostäder i Uppsala och fyy vad dyra de är. Det bästa skulle vara om man bara kunde hyra in sig på ett rum i en större lägenhet eller så eftersom jag bara kommer att vara där i veckorna oftast eftersom jag vill hem till sambon på helgerna. Någon som har några kontakter??? Som inte är allt för dyrt??? Jag mottager alla förslag med glädje... =)

Nu har sambo äntligen vaknat och det blir frukost. Han har varit och handlat lite färskt bröd, det är så gott att få färskt bröd på morgonen =) Sen blir det till att åka ut till mamma och pappa och äta i eftermiddag.

Ha en mycket trevlig dag och gå ut i det underbara vädret vet ja!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: C A Y D E N

Sv: Okej, allt bra med dig? :)

2010-04-04 @ 11:29:09
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej hej! Jag kan kolla med de på gamla jobbet om de har ngr kontakter, eller för den delen rum att hyra ut. Kram och Elsa hälsar och tackar så mkt för påskägget! Pengen har hamnat i grisens mage som håller på att bli riktigt full nu. Krya på dig gumman!

2010-04-05 @ 18:05:35
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback