100404 - Boys will always be boys...

Hehe jag måste ju bara  berätta om en rolig sak som hände på vägen hem. Jag bad min sambo köra en annan väg hem för att få lit omväxling. Bakom oss, ser han då i backspegeln, kommer en vit Skyline. Alltså en rätt snabb, sportig bil. Till storyn hör att vi har en Saab 9-5 aero som också är väldigt pigg, mycket hästar och bra mycket snabbare än vanliga bilar så den är ingen slö gammal Volvo eller nåt...
Iaf så blir min sambo lite underlägsen Skylinen och måste gasa lite extra i varje start, ifall den nu skulle vilja köra om bara för att hävda sig =) Skylinen brydde sig inte ett dugg, men framför oss låg det en Volvo V50 som började känna sig underlägsen våran bil så HAN började gasa en massa för att köra ifrån OSS....HAHAHAHA

  
Bildkälla

VS.

 
Bildkälla

VS.


Bildkälla


Snacka om att pojkar aldig växer upp utan måste tuppa sig med sina leksaker för att känns sig lite bättre =)

Vad tror ni, vem hade egentligen vunnit racet om alla hade varit med på det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback