100403 - GLAD PÅSK

Glad påsk på er allihopa =)


Här

Det blev en skön sovmorgon idag oc det kändes som om det behövdes faktiskt. Nacken känns som om den blivit överkörd eftersom jag har sovit på soffan hela natten. Jag trodde nämligen att sambon skulle väcka mig när han kom hem så vi kunde lägga oss i sängen istället, precis som han brukar göra... Haha vet ni vad han gjorde istället. Han lät mig sova och bäddade ner sig i den andra sofan =) Där sover han nu fortfarande trots att jag har försökt att väcka honom ett x antal gånger. Jag tror att han är lika sliten som jag är, men vi måste börja göra iordning oss snart för vi ska vara kl.2 hemma hos svärmor och vi måste hinna köpa blommor innan. Hoppas bara att dte finns något som är öppet =) Annars får det bli blommor från Ica. De hade en massa fina blommor där igår så det funkar också.

Imorgon ska vi till min päron och äta och igår passade jag på att köpa en liten påskpresent till Elsa också. Den ska kompleteras lite men eftersom hon inte får äta godis (vilket jag tycker är bra) så måste man ju hitta på andra saker att stoppa i påskägget. Det fick bli en liten utmaning, men jag hoppas att hon gillar den. En av sakerna kan jag tänka mig att hennes föräldrar inte kommer att gilla men den vara så söt så jag var bara tvungen...hehe sorry syrran =)

Här hemma syns det verkligen inte att det är påsk utanför dörren. Vi har absolut inget påskpynt alls, förutom blomman som jag fick från jobbet. Det känns inte som om det är det viktigaste här i livet, iaf så länge vi inte har egna barn för då blir det skillnad. Jag vill att de ska märka av storhelgerna och att de får fina minnen från dem och så. Nu är det ju inte säkert att det blir så för jag aknske inte alls har tid att pynta och fixa då men det är min förhoppning iaf. Det tar ju egentligen inte så himla lång tid och det gör en sådan skillnad =) Vi får väl se när den stunden kommer...


Här

Nu måste jag få upp sambon och komma igång med allt vi ska göra idag.

Glad Påsk på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback