100402 - Låångfredag...

Hej på er!

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår för det hade jag. Det blev godis, filmer, snacks och mys. Jag somnade till en stund under andra filmen men sen blev det till att testa vighet och stretching =) Hehe det låter mera kinky än vad det var, tro mig. Aja mycket trevligt var det iaf så väntar vi alla med spänning över vad Elin ska komma på för helkväll eftersom hon missade gårdagen...

Jag kom hem för ett par timmar sen och har hunnit med att leka frisör i vardagsrummet. Cissi blev mycket fin (och nöjd hoppas jag) men det var några bitar som bråkade med mig. Tillslut fick jag nog till även dem och de kunde åka för att träffa Eric Saade på travet.

Nu blir det nog till att sova en stund innan vi går ut på en promenad. Sen får vi se vad dagen har att ge.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback