090930 - ÄNTLIGEN!!!

Som jag har längtat... Jag har undrat och funderat såå länge nu och bara längtat till den här dagen...

Äntligen är det dags för säsongspremiären av Grays Anatomy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det måste vara tidernas bästa serie och när de slutade förra gången så låg både Izzy och George för döden och de båda steg in i hissen, friska och fina. Detta gjorde ju att man var helt säker på att de båda dött och nu träffades i "himlen"... Fy vad jag ar otröstelig den kvällen och jag tror att tårarna fortsatte att rinna även i sömnen. Världens cliffhanger!!!!

Nu har programmet hunnit gå i 20 minuter och det ser ut som om Izzy ska klara sig för tillfället iaf men tyvärr är inte George lika lyckosam. T.R Knight har sedan länge sagt att han vill sluta i serien eftersom han inte gillar sättet som George har blivit framställd på de senaste säsongerna. Eller rättare sagt inte framställts eftersom han fått en mer och mer tillbakahållen...



Härifrån kommer bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback