090929 - TUNA PARK

Hej på er!
Nu är jag hemma igen efter en dag på jobbet. Det var skönt att komma tillbaka och det verkade som om de hade saknat mig lite iaf när jag var borta. Energin har väl gått lite upp och ned eftersom kroppen fortfarande är rätt mörbultad men annars har det mest varit kul...

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Blodpudding med sylt och bacon. Mums! Jag vet att det är många som inte gillar just blodpudding men jag älskar det verkligen. Jag var en av få som gillade de dagarna vi fick det i skolan och åt alltid massor...

Jag är i stort behov av nya skor nu. Har ett par som börjar gå sönder som jag har tänkt att ha som jobbarskor så ska jag köpa nya att ha privat. Har hittat ett par jättesöta på Stadium så det blir en tripp till Tuna Park efter maten...
En fika hinns det nog med också =)

Hörs sen
puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Syns i morgon. Längtar! Kram kram

2009-09-30 @ 07:07:53
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback