090928 - FORTFARANDE HEMMA...

Japp, jag är fortfarande hemma. Inget jobb idag. Har fortfarande sjukt ont i magen men det kan ju ta ett tag innan kroppen kommer igång igen efter en sån pärs... Iaf så kändes det ganska skönt att jag faktiskt inte fick gå till jobbet imorse eftersom vi har en 48 timmars-policy på jobbet, vilket betyder att man måste vara hemma 48 timmer efter sista utbråttet för att man inte ska smitta längre. Det känns som en trygghet tycker jag för magsjuka är verkligen ingen trevlig sjukdom som man inte vill råka ut för speciellt ofta...

Iaf så försöker jag komma igång idag. Tänkte försöka ta mig ut idag, kanske en lite promenad eller så för att känna att man lever och för att få lite frisk luft...

Har dessutom hunnit igenom 2 filmer hittills, "Nära och kära" och "Music and lyrics" (båda toppenfilmer som tillhör mina favoriter) och nu är det dags för "Vi hade iaf tur med vädret" Orginalet. Jag skäms nästan när jag säger det här men jag har faktiskt inte sett den tidigare trots att det är en svensk klassiker som alla måste ha sett. Så nu är det väl min tur då. Ni får ett omdömme senare, hittills är jag inte jätte imponerad...

  

        

Nu måste jag ner i tvättstugan och sen är det dags att ta tag i räkningarna.

Hörs sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback