090927 - BORTA

Hej på er!
Jag vet att uppdateringen varit dålig de senaste dagarna men i fredags åkte jag på styrelsekonferens. Vi hade det supertrevligt och mycket intressant var det också.

Nu ligger jag i soffan och orkar knappt stå upp. Har inte sovit nånting inatt. Vet inte om det är magsjuka eller matförgiftning men jag har legat med huvudet i toaletten hela gårdagskvällen och natten... Nu har illamåendet börjat gå över iag för jag börjar känna mig hungrig men vågar inte äta nåt. Så en stor kopp med te står nu framför mig som jag ska försöka få i mig sakta men säkert...

Igår när jag kom hem så stod våra nya madrasser i vardagsrummet och bara väntade på att få packas upp. Men eftersom vi fortfarande inte har någon sängram. Så idag skulle vi åka och köpa den... Det slutade med att sambon fick ta med sig en kompis istället eftersom jag mår som jag mår... Så jag hoppas att de kommer hem snart så vi kan börja plocka ihop den...

Nej nu ska jag ta och sova lite till...
Hörs sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback