090925 - LÖNING

Godmorgon på er!
Idag är det den 25:e och det betyder löning för oss som har arbeten. Alltid lika uppskattad dag som på något sätt känns mycket lättare än andra dagar =) För oss är det ju ingen större skillnad på jobbet bara för att det blir löning, men jag har vänner som jobbar inom detaljhandeln och där märks det ju skillnad... Tänk att alla ska ut och handla samtidigt på denna dag =)

Dålig uppdatering i går för jag åkte direkt från jobbet till stallet och red 2 hästar... När jag väl kom hem så ville jag bara sova så därav inga inlägg under gårdagen.

Idag sticker jag på konferens efter jobbet och kommer hem igen imorgon. Ska bli rätt trevligt att få sova i lyxiga rum och äta en massa mumsig mat...Så det blir väl lite uppdateringar under helgens gång...

Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback