090923 - UPPE MED TUPPEN

Hej hej!
Japp uppe med tuppen var det (04.30). Eller kanske till och med innan honom =) Min kropp ville inte alls vakna imorse och det kändes som om jag precis hade gått och lagt mig och jag ville bara slå ihjäl klockan när den började ringa... Men men upp till jobbet måste man ju faktiskt, hur trött man än är... 

Åh vad jag längtar efter att få träffa min syster och systerdotter just nu men det är så fruktansvärt mycket som händer och sker just nu att det inte riktigt hinns med. Tänk vad skönt om de bodde i denna stad så jag kunde åka över varje kväll om jag kände för det. Nu krävs det så himla mycket planering för att få till det...Visst det är bara typ 45 minuter att åka men fortfarande så svänger man inte bara förbi...

Idag kommer iaf sambon hem igen (förhoppningsvis) och det ska bli skönt. Visst klarar man sig och jag har ju vant mig vid att han jobbar borta men fortfarande är det ju skönare att ha honom på hemmaplan. Dessutom får man ju sällskap på kvällarna...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback