090922 - POWER WALK

Godmorgon godmorgon!
Idag vaknade jag med världens ryck när klockan ringde, kollade in tiden och fick i ett par sekunder panik. Jag ställer alltid klockan lite innan jag verkligen måste gå upp för att kunna snooza ett par gånger. Det är så sjuktskönt att kunna somna om ett par gånger innan man ska upp... Iaf åter till paniken: Jag tittar på klockan och ser att hon är 6.00 och vet verkligen inte ilken dag det är. Jag visste att det antingen var tisdag eller onsdag och om det hade varit onsdag så ska jag vara på jobbet kl.6.00. Ni kan nog förstå varför paniken började bulta i huvudet. Sen fick jag tillbaka förståndet och insåg att det var tisdag och att jag skulle upp och promenera med mamsen innan jobbet.

Vi båda börjar 9 på tisdagar så vi brukar träffas på jobbet och gå nåstan en timme innan vi börjar jobba. Så himla skönt! Man blir så pigg efteråt...

Nej nu måste jag blåsa håret innan jag måste sticka.

Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback