090922 - MOBILBLOGG

Hej på er!
Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Mitt huvud dunkar och benen känns som gelé men att få sätta sig i soffan med Idol på i bakgrunden känns rätt skönt. Man sitter och sjunger med och dissar dem som är dåliga och önskar att man en dag skulle våga ställa upp någon gång i livet... Det värsta som skulle hända är ju egentligen att man får ett nej, samtidigt som man verkligen vill tro att man själv är vad de letar efter. Jag tror att jag började sjunga långt innan jag kunde prata och har väl hela mitt liv längtat efter ett liv i rampljuset. Att stå på scenen är det bästa jag vet hur nervös jag än känner mig innan. Än så länge har jag inte vågat mig iväg till Idol-köerna, men vem vet vad som sker nästa år...Kanske ser ni mig där bland köerna och förhoppningsvis gör jag inte bort mig jättemycket iaf. För det skulle jag nog inte kunna repa mig ifrån...

Jaja det var väl egentligen inte Idol jag hade tänkt att prata om idag men så kan det gå när man är engagerad...hehe

Jag har försökt att få igång min mobilblogg och har ännu inte kommit underfund med om det har funkat eller inte men det verkar inte så. Jag hade aldrig något problem med min förra blogg så jag hoppas att det ska funka ordentligt även nu... Det finns så många tillfällen där jag inte har datorn igång eller med mig som jag vill dela med mig till er så därför är ett foto med mobilen så himla enkelt. Men jag ska fortsätta att prova och prova tills det funkar =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback