090921 - SKOGEN

Hej dagboken!

Allt bra idag? Här är det extremt tröttsamt och jag vet verkligen inte varför... Det ända jag vet är att jag längtar efter vår nya säng som kommer på fredag.
Ifredags när jag slutade tidigt så stack jag in på Sängjätten och beställde madrasserna som vi provade ut för några veckor sedan. Ni vet sånna där tjocka med träram och fjädrar och grejor. Jag vet inte rikitigt vad de kallas men ni vet säkert vad jag menar... Så under veckan blir det en sväng till Ikea för att köpa nya sängstommen (blir galen på mig själv just nu för jag kommer inte på några ord alls) som vi har tittat ut... Eftersom vi just nu har 160-säng och ska upp till 180 igen så kan vi ju inte gärna ha kvar vår gamla stomme...hehe fatta vad kul det skulle se ut =) Vi skulle nog inte sova så bra då skulle jag tro...

Iaf så är det en ny säng på G, men vi undrar vad vi ska göra av den gamla sängen?? Någon som vill ha en 160-säng?? Annars hamnar den nog på tippen för vi har ingen plats alls att få in den i något källarföråd...

Skogsdag på jobbet idag så nu måste jag göra iordning matsäcken...Mackor med köttbullar på blir det och nog varm choklad skulle jag tro (om jag hinner koka det och om vi har någon mjölk hemma..) Min sambo är mjölkoman så den kan gå åt rätt fort ibland....

Dessutom är det utbildning efter jobbet idag så jag kommer nog hem rätt sent...

Hörs mera sen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ah en ny blogg, undrade vart den andra tagit vägen! Min syrra och hennes kille skall köpa ny säng, 160... Jag kan höra med dem om de är intresserade och inte redan har hunnit köpa en ny! Hur gammal är den? PUSS! PS Vad ska ni köpa för sängram?

2009-09-21 @ 09:01:12
Postat av: Cicci

Ah en ny blogg, undrade vart den andra tagit vägen! Min syrra och hennes kille skall köpa ny säng, 160... Jag kan höra med dem om de är intresserade och inte redan har hunnit köpa en ny! Hur gammal är den? PUSS! PS Vad ska ni köpa för sängram?

2009-09-21 @ 09:01:50
Postat av: Ellinor

Hej Cic! Jag vet inte riktigt hur gammal sängen är. Men det är bara jag som har haft den. Först stod den ute hos mamma och pappa och där blev den inte jättmycket använd och sen har jag haft den här hemma i typ 2 år så den kan max vara 4 år eller nåt sånt. Sängramen är inte jättesnygg direkt (ja du har ju sett den) men annars är det ju inget fel på den. Puss

2009-09-21 @ 22:12:45
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback