090921 - HEMMA

Hej på er!
Nu är jag hemma igen. Helt slut efter en hel dag i skogen med efterföljande utbildning. Men det är tur att man tycker att ens jobb är toppenkul. Jag han iaf få i mig lite mat mellan så blodsockret höll sig på topp =)

Sitter just nu och råkade få på Färjan och det är verkligen inte min typ av program. Jag menar visst att folk åker på finlandsbåtar och dricker en massa ( de flesta iaf) och festar och har sig. Men hallå, varför visa sånt i TV? Och vad är det för folk som tittar på det? Förutom jag som har det på i bakgrunden när jag blippar på datorn... Fast det är faktiskt första gången. Sen måste jag ju erkänna att Cinderella och Viking Line inte är min favorit båt/företag direkt. Jag tycker att det är för mycket dregg som åker de båtarna. Men de är ju billiga och har en massa olika erbjudanden så alla har ju råd att åka dem. Jag gillar bättre Birka. Det är bra mycket fräshare och trevligare människor. Men detta är bara vad jag tycker efter mina erfarenheter. Jag vet att en hel del av mina vänner inte håller med mig =)

Jo jag har fått frågan om vilken sängstomme vi ska köpa så jag tänkte att jag kan ju faktiskt passa på att visa det. Som en första bild på min nya blogg...




Nu ska jag se om jag kan hitta nåt kul på TV, annars blir det nog sängen som får vänta...

Puss


Kommentarer
Postat av: Cicci

Snygg, den har vi också kollat på =) Puss!

2009-09-22 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback