090921 - BLOGGAR

Hej igen!

Jag vet att det är en massa snack om Blog adwards på alla stora bloggar just nu...Nog för att jag aldrig kommer att bli nominerad men iaf så vill jag ta upp ämnet. Varför blir alla så hetsiga och uppspelta över det?? Alltså är det verklien såå stort? Alla snackar om vad de ska ha på sig, hur de ska åka dit, att alla måste rösta på dem för de måste få vinna osv osv...

Jag har ju iaf aldrig varit i den situationen men hallå? Jag orkar inte läsa om det på ALLA bloggar jag är inne på...
Så här i min blogg slipper ni det tjatet... =D

Måste verkligen göra mig iordning nu...börjar få sjukt bråttom.

Hörs sen
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka! Äntligen!

Kram kram

2009-09-21 @ 19:10:27
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback