090921 - BESÖKARE

Hej igen!
Jag var precis inne och kollade besökare sen jag startade igår och det känns kul att se att jag redan var uppe på 13 st idag. Känns som om ni som läste min förra blogg har hittat vidare hit till den nya. Känns bra att ni vill läsa om mig och mitt liv... =)

Det blir ännu roligare när jag fått nya designen också. Måste först bara hitta några bra bilder som jag vill ha med i designen ! Någon som har någon superfin bild antingen på mig eller på något som ni tycker representerar mig och min blogg så hör gärna av er. Min blogg handlar ju då om mitt vardagliga liv men kanske också om ett önskeliv som en flicka för många år sedan drömde om som kanske/kanske inte slagit in... Jag gillar glitter och glamour, rosa och svart och jag är ju fortfarande en liten flicka i en vuxen tjejs liv om ni förstår vad jag menar. Jag ser mig inte som gammal (och det räknas man väl kanske inte som när man är 23 heller) men har ändå lämnat barn/ungdomen...



Ja ja, om ni hittar någon bild som ni tror skulle passa så hör av er.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback