091027 - Internationella nalledagen!!!

Godmorgon godmorgon!
Idag är det alltså internationella nalledagen och den måste ju firas. På jobbet kommer vi ha nallekalas/pyjamasparty och enbart mysa med våra kära gosedjur... Så dags att hoppa i myskläderna för jag har varken pyjamas eller nattlinne(inte som man vill visa offentligt iaf)

Men innan festen ska jag iväg och träffa mamma för lite power walk. Måste sätta fart....


Haha jag såg överskriften på förra inlägget och började skratta för mig själv. Jag började med att tänka att jag skulle skriva om att jag ALDRIG får några kommentarer här på bloggen längre men kom alltså av mig totalt och skrev om någonting helt annat...

Men men nu måste jag dra.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback