091025 - Bus och myssöndag...

Godförmiddag!
Kom hem här för en liten stund sen efter att ha kört från Enköping (vilket jag typ inte kommer ihåg något ifrån...) Oj det lät läskigt, men jag akn liksom sätta på en autopilot i huvudet när jag kör. Då blir det som om jag vilar fast jag kör... Låter skumt jag vet men sån är jag...

Iaf så var det supertrevligt igår hos farbror. Jag kan inte riktigt fatta att han är 70 år. Han ser inte ens gammal ut. Jag vet bara hur gammal farmor kändes när hon fyllde 70... Jaja iaf så var det mycket god mat och fika och trevligt sällskap.

Jag hade förväntat mig en riktigt jobbig natt med krafsande och skrikande katter...Elsa brukar vara ganska snäll när jag har sovit där så jag var inte så orolig. Men jag vet inte vad som gjorde det, kanske att katterna sov hos mig eller nåt men de sa inte ett ljud på hela natten. Visst, de sprang på mig ibland men det var ganska lugnt. Jag vaknade halv8 (trodde jag) och allt var fortfarande tyst och stilla. La mig och läste en stund innan ljudet av en vaken Elsa fångade min uppmärksamhet... Sen var hon jättemysig och gosig + busig hela morgonen. Skönt att hon gillar sin moster =)

Nu sitter jag och väntar på att sambon ska ringa och säga att han är på väg hem från kryssningen så jag lkan hämta upp honom. Ska bli skönt att äntligen få hem honom igen även om det bara är för en kort stund...



Måste städa lite nu.
Hörs mera sen
Puss


Kommentarer
Postat av: A

Hej hej

2009-10-26 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback