091024 - Ut och åka...

Hej på er!
Hoppas att ni hade en trevlig fredagskväll... Själv satt jag hemma framför TVn och datorn och bara slappade. Dessutom passade jag på att tvätta eftersom jag inte kan göra det imorgonbitti. Ganska skönt faktiskt...

Imorse var det ut till stallet igen för att ta hand om pållen innan jag stack hem för att göra mig iordning. Jag ska nämligen åka till syster i Enköping om en liten stund. Vi ska därifrån ta oss vidare till Nykvarn för att fira vår farbror som fyllde 70år igår. Eftersom även hennes kar är på kryssning så slår vi följe. Självklart ska Elsa med också.

Imorgon kommer sambon Ä N T L I G E N  hem efter 7 dagar borta, först arbete sedan kryssning. Ska bli skönt att få hem honom nu...


Måste skynda mig nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback