091022 - Bilen lilla...

Hej på er!
Imorse råkade jag vakna 20 över 6 och jag skulle åka senast 10 i 7 för att lämna bilen på verkstaden. Så tyvärr hann jag inte blogga alls då. Hade lite bråttom kan man säga. Har dessutom inte sovit speciellt mycket i natt heller så jag var skittrött. Jag försökte läsa lite i nya boken igårkväll men det gick så där. Jag tror jag hann 3 sidor innan ögonenlocken blev alldeles för tunga för att orka hålla sig uppe... Jag provar ikväll igen så kan jag ge ett utlåtande sen.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mera. Har lämnat in bilen för att fixa fläkten. Men delen de behövde fanns inte inne så bilen blir inte färdig fören imorgon. Lite krångligare men men, det ordnar sig.

Har precis kommit hem från stallet. Vi hade hoppning idag och det gick riktigt bra trots att jag hade en grönjörling...

Sambon ringde precis och berättade att han hade vunnit nån konstig danstävling på båten. Man skulle dansa och när musiken stannade så skulle man sätta sig på tidningen man hade under armen och "partnern" skulle sätta sig i knät... Svårt att förklara men han fick iaf choklad, mousserande vin och en ny resa... Mycket trevligt =)

Det skulle ha blivit en bild här men det är fruktansvärt segt just nu...

Kollar på Lyxfällan just nu, sen väntar sängen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback