091021 - Fy vad segt...

Fy vad blogg.se är segt. Jag tycker inte att det har varit så förut men fler och fler av de jag känner som bloggar här har tyckt det. Men nu, fy fan vad segt det är... Fatta om man skulle ha modem.



Är lite ledsen idag... Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt det. Planerna var att sambon skulle komma hem ikväll (han har jobbat borta sen i måndags) och jag hade fått med mig en super god vietnamesisk soppa från jobbet som vi skulle njuta av. För imorgon åker han på kryssningen med jobbet och blir borta till på söndag =(

Men tror ni att det blev så?? Nepp nepp för han var tvungen att vara kvar i Stockholm och jobba halva dan imorron innan han sticker iväg... FAAANNNNN!!!!

Jag brukar inte vara så här personlig men jag känner mig skitledsen faktiskt. Fatta att ni älskar någon mer än någonting mer annat på denna jord och ni får inte träffa den personen på en hel vecka. Ni längtar och hoppas och planerar och sen skiter det sig iaf.

Så ett tips till alla er som går runt där hemma med er käresta, kanske går i samma hjulspår dag ut och dag in och tar varandra lite för givna: Njut, njut, njut och ta vara på varandra. Vårda vardagskärleken!! Ibland kan det räcka med en hand på ryggen eller en puss på kinden i förbifarten....


Nu belv det ett ganska ledset inlägg men så känner jag mig just nu...
Ska titta vidare på Bonde söker fru och sen Gray´s anatomy....

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback