091020 - Stackars ponny...

Hej på er!
No time, no see... Ja det var länge sedan det blev ett riktigt inlägg här på bloggen. Som sagt så är det riktigt mycket som händer just nu. Ibland känns det skönt att överhuvudtaget hinna landa här hemma innan det är dags att sticka igen. Veckorna är fullbokade och kvällarna lika så... Ibland önskar man att man bara kunde stanna upp och hinna andas...

Är hästvakt denna veckan och stackars pållen har blivit sjuk. Förhoppningsvis går det åt rätt håll nu. Aldrig kul när djur är sjuka. Ja inte när människor är sjuka heller men de kan ju åtminstånde berätta vart de har ont och så. Det kan ju inte riktigt djur göra.

Ush jag började kolla på Män som hatar kvinnor. Jag vet redan vem mördaren är för vi råkade komma till en kompis när de satt och kollade på den. Vi såg alltså typ 10-15 minuter i mitten av sista delen av filmen ungefär men tydligen ska ju fimlen vara riktigt bra så jag vill se hela filmen iaf. Hade nog inte riktigt räknat med att den skulle vara så läskig (jo jag har hört att den ska vara  det men jag tänkte mig inte för). Eftersom jag är rätt mörkrädd (läs sjukligt mörkrädd) så kanske det var dumt att börja kolla på den när jag är själv hemma. Tur att House skulle till att börja så jag fick anledning till att stänga av. Jag tror att jag sparar resten till imorron när det är lite mera ljust ut när jag kommer hem. Dessutom slipper jag vara själv här hemma då...



Ska kolla färdigt på House, sen väntar sängen...

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback