091012 - JAG ÄR SÅ GLAD, FÖR JAG ÄR NÖJD...

...jag är så nöjd för jag är glad för jag är nöjd...

Hej på er!
Idag har jag varit riktigt flitig. Jag är en sån person som lätt kan glömma bort saker som egentliga är väldigt viktiga. Vissa saker kan jag ju försöka skjuta upp så länge som möjligt medan andra saker bara försvinner ur hjärnan. Idag har jag tagit tag i 3 utav dessa saker som jag både har skjutit upp och förträngt...

1. För det första så åkte jag förbi AD-center på vägen hem från jobbet för att kolla upp om de kunde fixa min fläkt som har lagt av. Dit ska jag tillbaka om 1½ vecka för att fixa det. Vi kan ju bara hoppas på att det är något enkelt fel och att det inte blir allt för dyrt...

2. För det andra så har jag länge skjutit upp att ringa min hyresvärd. En av våra speglar i badrummet har gått sönder för ett bra tag sedan och han behöver påminnas lite om en ny. Dessutom behöver våran vägg lagas lite. Så det har jag också fixat =)

3. Dessutom har jag ringt 3 för att se om jag kan få ordning på bredbandet. Fick prata med en jättetrevlig tjej där som hjälpte mig. Vet inte om det blev så mycket bättre emn får väl se. Annars är det nog något fel på den. Då är det frågan om det är värt att laga den eller skaffa en ny som dessutom är snabbare....

Blir nog till att sova strax. Är riktigt trött idag. Helt slut faktiskt...

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback