091012 - HÖST

Godmorgon på er!
Nu har det väl verkligen blivit höst eller vad säger ni? Det är riktigt kallt så snart får nästan vinterjackan åka fram. Vi har börjat fundera på att åka till fjällen i år och ski little. Nu var det riktigt länge sedan och jag var inte speciellt duktig då heller så det kan nog bli en riktigt rolig syn. Så se upp i backarna för jag kanske inte kan stanna... hehe =) Kmmer fortfarande ihåg när jag skulle lära mig och jag fastnade i en röd backe så min skidlärare fick GÅ upp för att hämta mig... =)

Idag är det iaf dags för skogsdag igen så jag ska göra lite varm choklad. Det är så himla mysigt att efter en lång promenad i kylan komma in och krypa upp i soffan med en kopp varm choklad...mm mums!

Iaf idag får jag njuta i skogen istället... Så nu måste jag sätta fart innan jag ska åka...


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback