091007 - Storm...

Hej på er!
Det var en tidig morgon imorse som alltid på onsdagar. Dessutom var jag tvungen att tanka bilen innan jag åkte ut till jobbet så då blev det extra tidigt.

Fy vilken storm det har varit idag. Vi skulle äta mellis ute några stycken och när vi började duka var det ganska vindstilla. Så fort jag började få upp sakerna på bordet så kom det kastvind efter kastvind så allt blåste omkull igen. Nästan så vi fick spika fast sakerna =)

Bara så att ni vet så har jag totalt tappat bort det skrivade ordet. Vet inte alls hur man skriver just nu. Allt går bara åt skogen... Aja det blev ett litet inlägg iaf. Har inte riktigt tid och ork att blippa på datorn just nu, därför är det rätt tomt med nya inlägg... Ni får helt enkelt stå ut tills inspirationen är tillbaka...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback