091004 - TVÄTTNING

Godmorgon på er!
Många som är vakna? Knappt jag faktiskt men jag var så himla tvungen att gå upp. Vi har ju tvättdag varje söndagmorgon kl.7. Kanske inte alltid så kul men det är den enda tiden som passar oss. Eftersom sambon ofta jobbar borta i veckorna och hans arbetskläder måste tvättas så blir det förlagt på helgerna. Vi är inte hemma så mycket på helgerna för vi är med kompisar eller hittar på andra saker så enda gången som vi är hemma och det inte händer nåt är just på söndagsmorgnar....

Syster och Elsa var ju här i torsdags och det var supermysigt. Elsa älskade sin "säng" som hon skulle sova på och låg och gosade in sig där redan innan läggdags. Sen kom hon och hennes morbror och väckte mig i fredags och gosade. Sen lagade jag lite härlig frukost med bröd direkt från ugnen, grönsaker och en massa annat gott. Lite ovanligt att jag får sällskap när jag ska äta frukost hemma. Om jag ens äter frukost. Jag är ingen frukostmänniska direkt. Om jag inte har varit vaken ett tag och sedan äter ihop med nån annan typ på jobbet eller på hotell och så.

Nu sitter jag iaf och kollar på Star Wars III. Har bara sett den 1 gång tidigare och vi fick hem de två återstående delarna i fredags från Ginza så nu måste jag ju bara kolla igenom hela samlingen. De filmerna är ju sjuktbra!!

Sen är det dags att mecka bil. Sambon tappade multiremmen på Saaben i fredags så vi försökte sätt dit en ny igår men ska fortsätta idag. Tror inte att det blir någon match, men det är fruktansvärt trångt att komma åt. Tur att jag har mindre händer än grabbarna för då får jag dit det iaf när inte de kommer åt...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback