091001 - Upptagen

Hej på er!
Dåligt med uppdateringar idag, jag vet men det har vait fullt upp. Precis som igår sköt jag på att gå upp ur sängen till sista sekund och hann väl precis lagom att göra mig iordning innan det var dags att sticka till jobbet.

Syster med dotter kom förbi på slutet på jobbet och vi svängde förbi stallet och tittade på alla hästarna. Elsa tyckte att hästarna var jättehäftiga och ville nog egentligen hoppa in till dem allihopa =) Men det fick hon inte rikitgt så mest fick hon vinka lite till dem när vi gick förbi och klappa på några utvalda. Helt klart en framtida ryttarinna!

Nu ligger lillsnuffsan och sover med en massa spagetti och köttfärssås i magen medan hennes mamma och moster kollar på Idol. Själv gillar jag mest uttagningarna och slutaduition, men söstra mi följer det slaviskt så det var bara att passa på..hehe inte vill väl sambon säga nej till svägerskan heller =)

Nepp nu blir det nog sovdags strax. Ska köpa med mig tårtor till jobbet imorgon å mammas vägnar. Hon har nog lite glömt bort att hon fyller år på lördag och vi har som tradition på jobbet att man bjuder på fika när man fyller år. Mamsen lilla kom på det när hon stod och strök hemma i sitt hus ute på landet vid 8-tiden. Inte jättelätt att få tag på så mycket. Men som tur var så har hon en fruktansvärt snäll dotter som börjar 9 imorron och hinner handla innan jobbet...

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback