091118 - Pannkakslag...

Hej på er!
Allt väl?? Själv sitter jag här mätt och belåten. Har lagat en massa pannkakor till mig och min stackars sjuka granne... Det blev riktigt goda faktiskt trots att smöret tog slut efter hälften så jag fick steka i Lätta istället... (lugn sjuklingen, du fick de vanliga...) Blev en del över så jag har matlåda imorron när det är stallet för hela slanten... Hoppas bara att handleden håller för 2 ridpass. Den blir bara värre och värre. Har konstant ont nu. Måste nog verkligen ta och kolla upp det snart. Jag håller verkligen på att bli tokig...

Kollar just nu på 4 filmen om Johan Falk. Fy fan vad de är bra. Vi har precis fått hem alla 6 filmerna och jag har inte fattat ilka grymma filmer det är fören nu. Visste nog knappt om att de fanns om jag ska vara helt ärlig. Men ni måste bara se dem.

Nu kommer snart Cic över och kollar på Gray´s anatomy.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback