091116 - Har skittråkigt...

Hej på er!
Någon mer än jag som har sjuktmycket just nu?? Hela dagarna på jobbet går det i ett och det är fullt upp. Efter jobbet är det alltid något som händer, möten, utbildningar, ridlektioner osv. Nästan aldrig en lugn stund. Idag har jag då äntligen en ledig kväll och vad händer? Jag tycker att det är skittråkigt... Jag måste väl kanske ta och hittalite mat att äta, det finns inget på tv jag känner för att se så jag fastnar här framför datorn istället. Jag har ju faktiskt 4 Johan Falk-filmer som bara ligger och väntar på att bli tittade på... Ska nog ta och börja med maten så blir det lite film sen. Det värsta är att jag är sjukt godissugen men jag har tvingat mig själv att inte gå och handla. Har varit alldeles för lat den senaste tiden och lagt på mig massor så jag får verkligen inte...

Helgen har varit jättetrevlig. Jag var på 30årsfest i fredags. Malin fyllde år och visste inte att jag och en kobbarkompis till skulle komma, därav smusslandet. Hon blev jätteförvånad men jätteglad. Vi hade en supertrevlig kväll iaf =)

Sen var det 50årsfest i lördags. Också mycket trevligt. Mycket god mat (tyckte jag iaf för jag älskar italiensk mat) och trevligt sällskap. Vi åkte hem ganska tidigt eftersom vi skulle enda hem till E-tuna från Sthlm. Jag var helt slut när vi kom hem så jag åkte hem och la mig framför tvn en stund innan jag somnade. Sambon kom hem ngt senare...

Nu måste jag verkligen hitta något att äta. Min mage kurrar något fruktansvärt mycket..

Hörs mera sen
Puss


Kommentarer
Postat av: Cicci

Du skulle ha kommit och hälsat på mig ju! Om du har tid kan vi väl ta en kvällspromenad i veckan? Puss

2009-11-16 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback