091113 - Party party...

Godmorgon på er!
Jag vill bara börja att berätta att sambon är frisk och tillbaka på jobbet.

Idag är det fredagen den 13:e och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den dagen. Ibland har det varit otur men för det mesta så är det en lyckodag så vi får väl se hur denna dag blir...

Den här helgen blir det verkligen party party helg. Ikväll är det en fest och imorron är det 50 års fest. Festen ikväll kan jag inte säga så mycket om (får ni veta imorron) men 50årsfesten är en av mammas bästa vänner som fyller år så det ska bli jättekul!

Nu måste jag verkligen göra mig iordning. Måste dessutom hänga fram alla saker till ikväll för jag slutar 17.30 och blir hämtad typ 18.10 och det tar ju en liten stund att ta sig hem från jobbet...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback