091109 - Tillbaka...

Godmorgon på er!
Har ni sovit gott?? Jag kan säga att jag har haft en av de värsta nätterna någonsin. Sambon har blivit sjuk och jag sover alltid jättekasst då. Igårkväll andades han knappt så jag var tvungen att ha en hand på hans mage så jag kände om den rörde sig eller inte. Tror att han feberyrade också eller nåt. Blev något bättre efter några alvedon i kroppen. När jag äntligen hade lyckats somna så vaknar jag av han han bara tokrusar upp och in på toa. Det visar sig att han hade börjat blöda näsblod igen och har blodat ner en hel del i sängen. Bara att börja torka och tvätta med kallt vatten. Sen gick han upp och spelade golf ett par timmar så det skulle sluta blöda. Lagom tills hans klocka ska ringa (03.45) kommer han och lägger sig igen efter att ha ringt till jobbet och meddelat att han är sjuk... Så jag har nog bara hunnit sova ett par timmar inatt. Tänk vad skönt om det hade varit söndag idag så jag hade kunnat sova vidare ett par timmar till...

Åh jag har köpt världens finaste klänning till nästa vecka då jag ska på 30 årsfest på fredagen och 50 årsfest på lördagen. Hittade den på Sisters och är sjukt nöjd. Bild kommer senare idag för nu måste jag göra iordning matsäcken för utedag på jobbet...

Hörs sen
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Har han blivit frisk än din karl? Du har ju så mkt för dig så att du inte hinner uppdatera. Det finns faktiskt de som är lite oroliga för sin svåger och så. Hälsa honom så mkt!

Kram kram

2009-11-12 @ 20:06:48
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback