091105 - Wild child...

Hej på er!
Äntligen en lugn stund för att hinna sitta ner tillräckligt länge för att hinna med ett inlägg. Idag har jag äntligen hunnit hem, ätit hemma(pizza från ugnen) och strax blir det film och godis i soffan. Hade varit kul med lite sällskap men han kommer ju hem imorron iaf.

Min bil är äntligen blivit färdig efter  m å n g a  dusster hit och dit. Så nu har jag en fungerande fläkt lagom tills snön kom. Visst är det underbart! Jag blir som ett litet barn så fort första snön faller. Synd bara att det är så varmt att det töar bort innan det hinner landa ordentligt...



Nu är det mys med mig själv i soffan med godis och Wild child innan sängen väntar...
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen ett inlägg! Tjohoooo! ;-) Vad bra att bilen äntligen är klar! Då kan du ju ta och köra hit med den så slipper du äta upp din godispåse i all ensamhet. Här delar vi nämligen på sånt. ;-)Syns nästa helg! Kram kram

2009-11-05 @ 20:23:18
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback