091230 - Bakning på G...

Ojojoj idag är det nog rekord i kyla. Det är över 20 grader kallt ute så jag vet inte om jag har lust att sticka ut näsan utanför dörren. Får klä in mig i extra mycket kläder för jag ska iväg till Cic om en stund och baka. Vi ska gör efterätten till nyårs middagen imorron. Får se vad det blir för gott, kanske nån kladdkaka =)

Just nu har jag sån brist på bra tv program att jag kollar på en repris av audition på Idol 2007. Då är det illa...Men jag orkar inte anstränga mig nåt vidare mycket. Har försökt att kolla på lite resor också men till och med det känns jobbigt. Åhh vad det skulle vara kul att få komma iväg i sommar... Jag har en kompis som kom hem från Thailand i går och hennes bilder gör att jag verkligen längtar iväg ännu mera. Att det sen är megakallt ute gör inte längtan mindre direkt.

Men nu är det först och främst nyår som gäller sen får vi se vad som händer sen...

Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback