091229 - Sista 3 dagarna...

...på 2009. Eller ja egentligen nästan bara 2 dagar kvar. Tänk vad sjukt fort det här året har gått. Det har varit massor att göra under nästan hela året så det kanske inte är så konstigt. Sen måste jag nog fundera på vad jag kommer ihåg mer med detta år. Tänk vad fort man glömmer egentligen. Men den största händelsen var nog att
Michael Jacson dog. Nej jag får nog återkomma med en bättre resumé av året närmare nyår...

Idag har jag iaf haft en underbart mysig dag tillsammans med systeryster och Elsa. Alltså finns det någon sötare unge?? Skulle inte tro det. Ni skulle ha sett minen på henne när hon såg maten...hehe så himla söt.

Jag vet att jag har lovat bilder och jag ska försöka få över dem från kameran till datorn och jag har inte ens försökt än så vi får se hur det går. Men det kommer bilder innan dagen är slut... Promise!!!

Nu ska jag ta och börja laga lite mat tills sambon kommer hem så ham blir mätt imagen =)


Wow det funkade att få in bilder idag iaf...EN sån här kamera har vi köpt =)

Hörs mera sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback