091228 - Hemma igen...

Nu är jag hemma igen och fruktansvärt trött. Vi har haft det jättetrevligt men jag har sovit så illa bara. Alltså Birka är min absolute favoritbåt måste jag bara säga. Det är lugnt och trevligt och bra underhållning. Människorna är på bra humör utan att råsupa. Visst det finns de som får i sig några glas för mycket men vakterna tar liksom bort dem innan de hinner märkas för mycket. Sen är det mycket god mat, gott att dricka utan att det kostar skjortan, taxfreen har bra utbud och det finns musik för alla smaker. Det finns dessutom kareoke (både för barn och vuxna) och musikfrågesport som är mycket uppskattat.

Vi hade med oss nya kameran, som btw inte blev en Sony utan en Nikon D3000 (mycket bra kamera som vi är toknöjda med...) så många kort blev det. Och bra blev de också. Riktigt kul faktiskt. Vi fick med en biljett till en kurs som jag tänker gå om hur kameran fungerar, vad det finns för inställningar och hur man kan leka med alla bländar- och slutarinställningar... Ska bli mycket kul faktiskt!!

Så bilder från resan kommer nog imorron för det orkar jag bara inte med just nu. Dessutom kommer syster och Elsa hit imorron så vi ska ha mysigt hela dagen...Shoppa lite, fika lite och så...

Tänkte få in en bild här men den vill inte riktigt just nu så det får bli sen...

Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback