091225 - God Jul allihopa...

Okej jag vet att det egentligen var igår men jag hade verkligen ingen tid alls att blogga då. Det är liksom inte prio 1 på min lista när det är julafton...

Gårdagen började med frukost tillsammans med svärmor, lite julklappar och gott att äta. Sen iväg till stationen och hämta mormor för vidare färd till mamma och pappa. Åh vad Elsa var söt i sin fina klänning. Vi hade en supermysig dag/kväll tillsammans, precis som en julafton ska vara.

Idag blir det fika hos sambons arbetskamrat som fyller år och byte av olja i saaben. Min stackars bil kommer nog aldrig att bli lagad men vad f**, jag får ju köra saab istället =)

Hörs mera sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback