091221 - Skitspel...

Fan vad dåligt det går att spela. Ingenting går bra och bilen bara kraschar. Tror att sambon och Jocke har uppgraderat bilarna för mycket så de blir svårare att köra. Inge vidare med tanke på att jag är kass och verkligen behöver träna upp mig från skratch. Men det går ju inte då. Så nu har jag gett upp, blivit skitsur och slagit.... in julklappar istället. De blev faktiskt hyfsat fina iaf. Alla till Elsa. Den stackars ungen kommer inte få plats i bilen hem sen pga av alla julklappar hon kommer att få. Jag vet ju vad jag och mina päron har köpt och då kommer det att bli tajt... Aja kanske skulle behöva äta nåt egentligen, mitt humör är verkligen inte på topp men om jag äter något nu så måste jag vara uppe minst 2 timmar till för att kunna ta tabletten. Skitjobbigt, varför åt jag inte tidigare??? Så onödigt...

Kanske ska ge skiten en chans till innan jag ger upp totalt...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback